Karacahanim https://imgyukle.com/i/CUxOeR Adetim 1 gün gecikti. Test te 2 dakika içinde 2. Çizgiyi verdi🙈🙈🙈🙈
Karacahanim Ogulluana Ayy ciddi misin ne bileyim boş yere umutlanmiyayim diye emin olmak istedim galiba🙈🙈🙈🙈
Karacahanim Oglum henuz 1,5 yasinda ve 2. Bebişim yolda bu nasıl güzel bir his yaa. Ama birazcık da korkmuyor değilim 🙈🙈🥰 var mi sizde de yaşları yakin olanlar??