merak ettiğim konu var oğlum daha hayvanları tanımıyor kediye köpeğe bağırır sadece dikkatini çeker de taklit yapmıyor mesela kedi nerde dediğim de gösteremez arada beni anlamıyor gibi, oyuncağını getir dediğim de getirir oynayalım demeye çalışır aba ebe baba mama dede kelimesi var arada abi işine gelince konusur alkış bay bay çak çak yapar ismine arada bakar sizinkiler nasıl gelişimi merak ettim🥲