Merhabalar bebeğim şuan 8 aylık evde birlikte zaman geçiriyoruz mümkün olduğunca aktiviteyle bebeğimle konuşurum, müzik dinleriz şarkı söyleriz dans ederim onunla kitap okurum oyuncaklarıyla oynarız bu şekilde geçer. Tv asla açmam. Ama bugün çok bunaldım sıkıldım gücüm kalmamış gibi bitkin bir haldeyim zaman durdu sanki bugün bitmek bilmiyor oyüzden benim için. Böyle durumlarda neler yapıyorsunuz?