Hiçbirini saklamadım hep dağıttım daha bu akşam oğlumun küçülenlerini ablama verdim oğlu olucak bir ay sonra bence hastanede ilk giydiği ve özel günlerinde giydiklerini saklamak en mantıklısı geri kalanları ihtiyacı olanlara vermek daha güzel geliyor bana