lamiakus Bugün 1 bucuk yaş aşısı oldu kızım aradan yarım saat geçti ateşi çıkmaya başladı . Hiç böyle olmazdı normalmi bu kadar kısa sürede ateşinin çıkması . Acaba hasta mı oldu anlamadık hasta hasta aşı yaptırdım cocuga