ollaluna7 Sabah sağlık ocağından mesaj atmışlar pazartesi aşısı var diye bebeğim 17 ay 19 günlük 18. Ay aşısı bu zamanda mı yapılıyor 18. Ayın içinde yapılmıyor mu
ada00 ollaluna7 biz 18 ayda yaptırdık hatta 18 ay ortalarında siz de deseydinz ya daha 18 ay olmadı olunca geleceğiz diye
ollaluna7 ada00 söyledim ama dönüş yapmadılar sonra aradım 18. Ayın başında da sonunda da yapılabiliyormuş