ipekg54 Kızlar merhaba doktor arkaşıma 4.5 aylıkken ek gidaya başlayalım demiş bebeklerimizin arasında 10 gün var bizim doktorumuz 6 aydan önce başlanmamalı diyo bilgisi ve tecrübesi olan paylaşabilir mi siz ne zaman başladınız bu süreç doktorla mı ilgili
-Ozge- ipekg54 Doktorla ilgisini bilemiyorum ama şöyle benim oğlum biz yemek yerken çok ilgi duyuyordu ağzıma lokma attığım an çığlık kıyamet kopuyordu eger kucagimdaysa elimi çekiştiriyordu doktoruna anlattım demekki bebiş hazır dedi ve 5 aylıkken başlamamızı söyledi
likeli ipekg54 her bebeğin gelişimiyle ilgili aslında. Biz 6. Ayda başladık çünkü bebeğimin kilo alımı iyiydi doktoru gelişimi iyi 6 ayı sadece anne sütüyle tamamlayıp öyle başlayın demişti. Bebeğin kilo alımı yavaşsa mama içmeyle ya da emmeyle ilgili problem yaşıyorsa daha erken başlatıyorlar. Bazı doktorlar da görüş olarak daha erken başlatma taraftarı. Kesin şu doğru bu doğru gibi bir durum yok aslında.
irsemiaa ipekg54 bu bebeğe ve beslenme şekline bağlı bir durumdur ekstralar olmadıkça 6. Aydan önce başlaması önerilmez bağırsakları tam gelişmediği için. 6 aydan önce ek gıdaya başlayan bebek ya alerjiktir yada sadece mama ile besleniyordur onun dışında önerilmiyor zaten