lagerthaa Kızlar açılan başlıklardan sonra bir tedirgin oldum bende biz hep kondomla korunuyoruz. Spiral, hap, implant vs yaptırmadım istemedim. Kondom yeterli bir korunma yöntemi mi bu süreçte ?
gizememre lagerthaa kondom ve geri çekilme ile korunuyoruz biz de inşallah ters köşe olmayız kızım daha 6 aylık 😂
balkizimcicekkiz lagerthaa ben tüp bebekle hamile kaldığım halde şuan iki farklı şekilde korunuyoruz 😄 ilerde birakinca inşallah doğal yolla olur
Laden lagerthaa 6 yıldır koruyor sağolsun. Bim den falan almazsınız çatlama patlama gibi sorunlar yaşamazsınız🤓
Dilaylaa Uzun süre prezervatif ile korunduk. Kaliteli aldık kullanmadan önce kontrol etmek lazım birde sadece ilişki sonunda kullanılırsa hamilelik riski oluyor . Onun dışında sorun olmaz