Beybisii_ doktor kolunu kullanma dedi dediniz mi bu insanlara? Bence onu bir söyleyin 2-3 hafta sonra iyileşince sizi ağırlamak isterim diyin. O halde kimseyi ağırlamak zorunda değilsiniz yani düşüneceklerine trip atıyorlar bir de bu insanların düşüncesizliğinden gına geldi valla.