Ben doğum yapalı pazar günü 40 gün olacak. Hamileliğimde sıkıntı yaşadım zorlu geçti ilişki yasaktı biraz da biz korktuk uzak durduk falan. Özel olacak ama eşimde resmen 40 ın çıkmasını bekliyor yani ben korkuyorum. Biraz soğudum gibi. Unutmuşum yani aylardır yapmayınca. Şimdi de korkum tekrar hamile kalırsam korkusu. Bir yıllık evliyim ilk başlarda geri çekilerek korunduk hep olursa olsun kafasındaydık. Ama şimdi bebeğim var ikincisini henüz düşünmüyorum. Nasıl korunmalıyım ?