ebru70_ benim bebeğimde öyleydi yanınızda kalan varsa ayrılmayın yanımda annen vardı bi sürede kv onlar yaptı her şeyi şimdi 2 aylık bende almayı düşünüyorum hem dışarı vs çıkarken büyük kolaylık o kadar küçükken kullanmazdım şu an bile bi 1 ay daha beklerim omurga sağlığı için ama doktora danışın isterseniz