kuzeymom28 ben sadece pijama giydirebiliyorum. Rutin oluşturamadım. 4 ay 9 günlüğüz. Uyku saatlerini se ayarlayamadım. Üste çıksın da belki fikir olur bana da. Sadece pijama giydiriyorum. Işıkları kapatıyorum. Emziriyorum. Uyuyor. Uyanıyor. Uyutuyorum tekrar uyanıyor. Sonra artık bir noktada uyuyor. Sonra yine uyanıyor 😅 ay yazarken sinirlerim bozuldu. Bugün sadece kucağımda uyudu. Memede kalksın hep. Dersi bu.