firdevssare 5 aylık bebeğim. Kusma ishal gaz şikayetlerimiz var. Relactazm kullanıp fayda görenler belirtilerniz nelerdi. Ve sürekli memede olan bebek için nasıl kullanıcam? 8 damla veriyorum ama 1 saat sonra yine enmek istiyor mesela
pimpiriklianne43 firdevssare 1 aydır kullanıyorum hiç bir faydası yok boşuna küçücük damlaya birsuru para veriyoruz bir işe yarasa bari
didoece firdevssare laktoz intoleransı olduğuna eminmisiniz bebeğinizde? Değilseniz kullanmamanız gerekiyor. 8 damla da çok fazla 3 damla yetiyor miniklere
firdevssare Emin değilim ama tüm belirtiler onu gösteriyor. Ve birkaç çeşit diyet yaptım bir gün bile düzelmedi kakası. 3 aydan fazladır süt ürünlerine diyet yapıyorum