Sürekli bişeyler istiyor olmadı mı yerlere atıyor kendini sinirleniyor bağırıyor krize giriyor ve ben o an stres olup ne yapacağımı bilemiyorum sınır koyamıyorum makul bişeyde yerine getiriyorum okulda da bazen kuralları zorluyormuş mesela arkadaşlarının yerine oturmak istiyormuş onlar da izin vermeyince yine ağlama krizine giriyormuş öğretmeni müsade etmeyip kenarda bekletiyorum soruna yanıma geliyor susuyor dedi. Diğer çocuklar da inatçılık yapıyormuş ama oğlum kdr değil. Korkuyorum altında başka bi sebep var diye. Sadece yaşının özelliği mi mizaç özelliği mi sınır koyma problemimizden dolayı mı yoksa dehb gibi bişey mi var oğlumda inanın çok korkuyorum. Aslında aşırı hareketli diyemem evet hareketli ama arkadaşları kdr hareketli. Okulda çoğu etkinlikleri tamamlıyormuş. Dikkati iyi diyor öğretmenleri ama tutturmaları ve inadı çok diyorlar. Bir de arkadaşlarının elindekini isteme mesela kağıdını kalemini gibi… mesela salıncağa biniyor inmiyor sürekli sallanmak istiyor indiğinde gözü salıncağında kalıyor başkası binmesin diye yine gidio aynı salıncağa biniyor bu aralar bu oyuncağını sahiplenme çok yaşıyoruz eskiden beklerdi şimdi başkasıyla paylaşmak istemiyor insin ben binecem diyor. Bir de evde kitap dikkat etkinliklerini yaptıramıyorum eskiden boyama severdi yapardı artık onu da yapmak istemiyor okulda öğretmeni biz yapıyoruz gayet iyi yapıyor evde zorlamayın diyor. Ben de artık o ne isterse onu oynuyorum. Telefon istiyor sürekli izlemek istiyor almaya çalışınca vurmalar bağırmalar krizlere gitmeler yaşıyoruz… inanın bazen yetemiyorum ona. Babası da yok göreve gitti biraz da bu yüzden arttı hırçınlığı çünkü babasını daha çok dinliyor evde. Yani temkinli bi çocuktur parkta salıncakta sallanır hatta uzunca sallanır inmek istemez öyle ipini koparmış gibi dolaşmaz koşmaz sınıfta da Lego oynar genelde çok sıkıldığında ayağa kalkma davranışı oluyormuş etkinlikte bazen. Gece uykumuz güzel sabaha kdr deliksiz uyur. İstedikleri olunca gayet sakin neşeli bi çocuk ama istedikleri olmayınca aşırı bağırma inatlaşan bi çocuk. Hayırı bilmiyor kabul etmiyor. Sizce bunlar bir dehb belirtisi olabilir mi ? Dürtüsellikte aşırı ısrarcılık yazıyor oplum da çok ısrarcıdır dürtüsel diyebilir miyiz ? İlerde ilaç kullanmamızı gerektiren bi durum olur mu çok korkıuroum yavrum için. Lütfen bilgilendirir misiniz? Bu arada baba görevden gelince bi uzmandan yardım alacağız görüş alacağız. Ben sizlerin fikirlerini merak ettim. Sizin çocuklar da böyle miydi