bendenbirtanedahayok Bu dönem birçok bebeğin ayrılık kaygısı yaşadığı bir zaman, o yüzden seni yanında istemesi çok normal. Ama sürekli başında beklemek çok yorucu oluyodur Ben de uyku arkadaşına alıştırmayı düşünüyorum, çünkü bebeğin kendi kendine uykuya devam etmesine yardımcı oluyormuş Sevdiği bir peluş ya da battaniyeyi yanında tutarak başlayabilirsin, hatta senin kokunun sindiği bir şey olursa daha kolay alışabilir.
Bir de yavaş yavaş odadan uzaklaşma yöntemi deneyebilirsin. Önce yanında otur, sonra biraz mesafe koy ama sesinle ya da hafif dokunuşlarla varlığını hissettir. Biraz sabır gerektiriyor ama zamanla alışıyorlar. Umarım işe yarar, çünkü gerçekten çok yorucu olabiliyor! 🥹