balkizim1
Ben şimdiden yenidoğan hallerimi özledim
Alıyodum kucağımda saatlerce uyuyodu
Gaz problemi de yoktu bizim
Şimdi her hareketi tehlikeli
Az önce ellibinkez önlem aldığım sehpaya gitmiş dudağını vurdu düştü kanattı
O anı görüp yaşayınca 2 yıl yaşlanıyorsun bence
Daha neler göreceğiz diye de endişe ile bekliyorum