Merhaba anneler 🌼 Oğlum 3 buçuk yaşında ilk zamanla ağlayarak gece bacak ağrısıyla uyanıyordu çocuk ortapediye götürdük röntgen vs çekildi ve birşey çıkmadı büyüme ağrısıdir dedi Dr 3 ay sonra yine gelin dedi ama şimdi gündüzleri ağrıyor diyor . Çocuk doktoruna detaylı kan tahlili yaptıracaz internette baktığımda kötü şeyler yaziyor ve korkuyorum büyüme ağrısı bu kadar can yakıyor mu ve 4 aydır yaşıyoruz bizim gibi bu durumu yaşayan varmı acaba?