Annelerim, oğlum da 4 gündür şiddetli balgamli öksürük var. Ates halsizlik iştahsızlık vs. Çok şükür başka birsey yok. Dün doktora gittik artık ve tüm kontrolleri yaptıktan sonra ciğerleri temiz ama geniz akıntısı var bu yüzden öksürüyor muhtemelen alerjik dedi. Prospan, cortair, rhinfant ve zaditen verdi. Yanliz zaditen konusunda da sıkı sıkı uyardı. Bazı çocuklarda halusinasyin, uykudan uyanınca sizi taniyamama, çığlık atma vs. Olabilir bu ilac beyne geciyor çünkü öyle etkiler olursa aeuruis şuruba geçin dedi. Zaditen daha etkili diye ilk onu kullanmanizi istiyorum diye ekledi. Beyne geçiyor diye öğrendikten sonra ilacı kullanmaktan çok korktum maalesef doktorumuza güvenim sonsuz zaten güvenmesem oğlumu götürmezdim ama çok korktum. İlacı kullanıp böyle etki gören var mı?