alpmoms94_ Eveet bebislerimizi kucağımıza aldık çok şükür. Ama spinal anestezi sonrası sırt ağrısı kaldı ilk dogumumda da çektim bi çaresini bulamadım. Var mi benim gibi yaşayan çaresini bulan 😔
kzbndmrci alpmoms94_ ben resmen tutulup kalkamıyorum geceleri hiçbir caresini bende bulamadım zamanla gecer dediler
didoece alpmoms94_ anestezi sonrası bol kahve su içmek gerekiyor. Benim öyle yapınca hiç kalmadı ağrım
alpmoms94_ kzbndmrci çok geçmiş olsun masaj ve sıcak su torbası yapıyorum ben de ama o da etkili bi çözüm değil bugün ortapediye gideceğim bebisin bakımını bile yapamayacak duruma geliyorum ya inşallah bi çözüm buluruz 😔
kzbndmrci alpmoms94_ ay inşAllah canım belinde fıtık falan varsa sıcak su torbası koyma tehlikeli olabilir belki
alpmoms94_ kzbndmrci canım dr a gittim birçok tahlil yaptı midede problem çıktı o vuruyormus sırtıma 😵💫
baharlivaa kzbndmrci benimde iğne yerim çok ağrıyor üç ay oldu doğum yapalı ama sizin midede ne sorun çıktı
baharlivaa kzbndmrci benim boynuma kadar bi ağrı var belimde de aşırı Ağrı var üç ay oldu doğıum yaptım sizin ne kadar oldu