cansu2600 beriiiiil Çok özlersin falan diyolar ama yok ya özlemem bu işkence nasıl ozleyebilirim ki. Allah’a şükür sağlık sıhhati yerinde bi sorun yok ama bizide bitiriyolar
beriiiiil cansu2600 yok kız özlenmiyor 😂 6 özellikle 8 aydan sonrası çok sevilesi dönemleri oluyor. O zıpladığım ağladığım günleri özlemiyorum😂 ilk doğduğu 2 haftayı özlüyorum sadece ahahahh
cansu2600 beriiiiil Ne ozlicem ya bu saatte hala ayaktayız gözlerim yanıyor artık neyini ozliyim bunun 😁
yase_crn cansu2600 nasıl uyutuyorsanız uyandıktan hemen sondra 45 dk içinde aynı destekle tekrar uyutmaya çalışmanız gerekiyor.
cansu2600 yase_crn Denedim olmuyor ana kucağında sallayarak uyutuyorum aynı şekilde devam ediyorum başından hiç ayrilmiyorum ama yok