zehranisaa benim kızımda emiyordu 7. Ayına doğru bıraktı gelişimi açısından normal birşey bende emzik vermemiştim sizin gibi düşündüm sonradan parmağını emeğine emzik emsin diye ama tutmadı Sonra da Parmağını yemeyi de bıraktı zaten bir de çevremde emzik kullanıp parmağını emen çocuklarda var yani emzik çözüm değil bence yine emiyorlar