Merhaba güzel anneler🌸 sabah başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. 9,5 aylık bir kızım var 5 gündür çok hastayız ama doktora gidemedim kızım durmuyor. Dün gece fenalaşınca sabah mecbur gittim hatta işler hızlı olsun diye özele gittim vee hayatımın en zor hastane süreci oldu kucağımda muayene oldum çok ağladı üstüme tırmandı resmen. Serum takıldı kan alındı kızım kucağımda perişan olduk. Altına yapmış ne kadar durdu hiç bilmiyorum fark etmedim koku almadığım için ,kızarmış poposu o kadar üzüldüm ki🥺 velhasıl kelam anne olmak çok zor anneye bir şey olunca tüm sistem çöküyor, evi pislik götürüyor ,çocuklar gözünün içine bakıyor. gerçekten 9,5 aylık süreçte ilk defa pes ettim vücudum dayanamadı 🥲 Allah tüm annelere sağlık sıhhat versin 🙏
Siz en çok ne zaman zorlandınız?