Merhaba anneler yine ben. Tek başımayım sizden başka soracak kimsem yok özür dilerim öncelikle. Bebeğim 8 aylık iki hafta öncesi dede dedi iki üç gün tekrar etti ama bir haftadır yok ae arası ses çıkıyor sadece. Emekleme dönme vs hiç yok zaten. Endişe etmeli miyim?