DenizAlpinAnnesi Oglumun 1 aylikken basladi tarakla hepsini dökmüstüm suan 3 aYlik tekrar cikti neden gecmiyor tamamen
uyanik_ikra06 DenizAlpinAnnesi banyo yaptirmadan yarim saat önce kafasına sur zeytinyağını sonra banyoya sok bı kaç kez yap banyodan önce
Ikrazumra19 DenizAlpinAnnesi ara ara olan birsey dert etmeyin oldugu zaman zeutin3 yagi surup tarayın birde banyoda sampuani guzel akitin ve her defasinda kullanmayin sampuani
Ksener Her gece zeytinyağıyla masaj yapıp tarayın ben öyle geçirdim . Azıcık ama öyle çok değil elimi zeytinyağına bandırıp çıkarıyordum o kadar . Kafası emiyor zaten . Sabaha kadar yumuşuyor . Eğer aşırı fazlaysa kendiliğinden bile dökülüyor