efnanebrarnisa market işini eve söyleyin uğraşmayın derim, 3 aylık büyüdükçe daha zor oluyor, valla çok haklısınız ben tek çocukla fıldır fıldır gezerdim asla bişiden geri kalmazdım, 2. Bebeğim 1 yaş oldu daha zor oldu sanki giydirmesi çıkması derken of diyorum evde dursam daha iyi :)))