Babannesi bakıyordu bebeğime ben evden çalışıyorum telefon özellikle göstermiyorum benden ayrılmak istemediği zaman göstermesine izin veriyorum bunun dışında bebeğini oturtup karşısına telefon ya da ev açıp bırakmıyorum tek istediğim buydu. 17 aylık bebeğim haliyle yerinde duran bir bebek değil sürekli evin içinde dolaşan oyun oynayan aktif bi bebek. Evde eşim olduğu zamanlarda telefon göstermiyor ama onun dışında ben çalışırken görmediğim için gösterdiğini düşünüyorum denkte geldim bir kaç kez 2 saat boyunca çocuktan hiç ses gelmiyor bi çocuk 2 saat boyunca oyuncaklarının başında oturup oynayamaz ısrarla göstermedim diyip bana yalancısın sen diye bağırdı bakmıyorum al kendin bak gibi cümleler kurdu. Eşime bu konuyu hiç taşımadım akşam yemekten sonra eşime anlatmış annesi ve babası artık çocuğa bakmıcakmış bayrama kadar da bize müsade ediyormuş bi yolunu bulmamız için çocukla hiç oturup oynamıyor kaç kere molaya çıktığımda bebeği kapıya vurarak ağlıyordu o da telefonla konuşuyordu. Bugün de sabah 9dan beri odadalar bi kahvaltı yaptı bebeğim onun dışında asla sesi bile gelmiyor ne bebeğimin sesi var kayınvalidemin çocuk öylece odanın içinde kendi kendine oynuyor telefondan çizgi film izliyor. Bundan sonra bakıcı ile devam etmeye karar verdik ama güvenilir birini nasıl nerden bulabilirim?