Arkadaşlar benim adetime 2 gün var belirtiler de var ama olmadım merak etememin sebebi ben adetime bir hafta kala genelde olurum sağlık ocağına gittim kan için erken dedi doktor idrar istedi idrar da kan görüldü hamilelik testide yaptım tek çizgi çıktı olma olasılığım yok inşallah çok korkuyorum