lasar
Benim bebeğim 4 aylık şuan doğduğundan beri kabiz gitmediğimiz doktor kalmadı gaz damlası verip geçtiler . Geçenlerde bı dotor bize duphalak diye bı surup verdi gayet güzel kakasını yapıyor onunla , belki ayına göre kucuk diye vermiyorlardır ama siz bı sorun yinede bizde çok işe yaradi