Kuzey-41 🤣 iphone aldığımda müzik indiremediğim an yıkılmıştım pişman olmuştum ama kullandıkça alıştım türlü türlü müzik programları indirdim hepsini belli bir süre kullandım iphone 5 kullanıyordum 3 yıl önce o bozulunca yine iPhone aldım 3 yıldırda iphone 7 kullanıyorum kullanmaya başlayınca vazgeçemiyorsun 😂