Sarenur_Kara bozulmaz ama bebeğiniz dolaptan çıkmış sütü sevmemiş olabilir. Ben kızımda bir sıkıntı yaşamadım içiyordu ama Ablam da bebeğine içerememişti buzluktan çıkan sütleri. Ek gıdaya geçince kahvaltılarında kullan çok işe yarıyor ben kaşık mamalarını Bile hazırlıyordum çok severek yiyordu derin dondurucu da 6 ay saklayabilirsin. DOlabın derin donduruculu değil,normal buzuksa onun ömrü üç ay