Sunaoz Merhaba göğüs ucu kullanan bayanlar nasıl normal memeye geçtiniz yada geçebildinizz mı nasıl ilerledi öz bu konuda bebeğim memeyi tutmaya başladı bende biberon verdim ama sonra hiç tutmadı şimdi göğüs ucunu tutarak emiuo başka tutmuyor başına gelenler bilgi verebilirler mi acaba
bsra37 Sunaoz bende onu kullandım 10 gün kadar göğüs ucum yoktu sonra uçlanınca beni tutmayı başladı kolay olmadı tabi uğraştık biraz ama sonun da başardık
Sunaoz bsra37 hım teşekkür ederim benimki hastalanınca bıraktı tutmayı ondan kullanıyorum. Arada tutuyor böle böle tutacak herhalde ins ta