MiracAlpinveUmutunAnnesi yeni_anne__ Bende o bez ayarlaması yapamıyorum ya benimki de 1 Ay 1 haftalık 3 numara kullanıyorum bazen 😂 O lastik bölgesini genişletmeyi denedin mi
huda1903 yeni_anne__ 6 aylık 5 numara kullanıyorum iz yapmasın diye büyük aldım ama yinede az çok o iz oluyo lastikten dolayı sanırım
gizematadeniz yeni_anne__ 2 ay 1 numara kullandim neredeyse. Ki normal buyuyen bir bebegim var. Iz hassas tenli bebeklerde oluyor. 6.5 aylık daha 1 haftadir 4 numara gectik.
yeni_anne__ MiracAlpinveUmutunAnnesi ahhh canım ilk olunca tecrübe sıfır maalesef 😁🤭 hayırr bez konusunda o kadar huysuz ki değiştirene kadar yoruluyorum resmen dediğini deniyim bakalım teşekkürler 🌸
Alparslanmom__ Genel olarak böyle izler olabiliyor 25 günlük için 2 numara bilemedim 🤷♀️ o dikiş yerini düzelterek bağla belki iz yapmaz
yeni_anne__ huda1903 evettt bantlar birbine denk geliyor aslında sadece lastik oldugu icin sanırım iź yaptı galiba