Merhaba herkese kızım 9 martta yaşına girdi emekliyor tutunup kalkıyor sıralıyor baya da hareketli hiç durmak nedir bilmiyor ama yürümeye hiç çabalamıyor koltuğa yaslıyorum gel gel yapıyorum bana doğru adım atmak için atmak yerine kendini direk bırakıyor üstüme yürüme arkadaşı da aldım yeni ona tutunarak yürüyor düşse de kalkıyor yürüyor ama tek başına çok cesaretsiz çok hareketli sürekli yanımda olmasına rağmen bir anlık dalgınlıkla düşüyor bir yerine zarar veriyor ya sizce ne zaman yürür bu şekilde?