17 aylığız yemek yiyicez diyince kaçan yüz çeviren bir kızım var bugüne kadar çok güzel yiyordu herkeste maşallah vs diyordu bu aylara geldik gitti yemek yeme istedigi yemese akşamlara kadar ac durucak gel yemek yiyelim diyince yok gelmiyor ıığhh yapıyor kaciyor napıcam bilmiyorum kafama takıyorum o yemeyince birde üzerine aha zayıflamış mi bu bilmem ne diyenler olunca sinir oluyorum iyice