dnzmck Bebegım 2 aylık kaşlarının ıcınde alnında kabuklanma oldu bırde ensesi sebebi nedır acaba bilen varmı yada bu durumu yaşayan birde 2 ay aşısı 3 taneymıs bunların ıcınde ozel aşı varmı yoksa devlet mı yapıyor
jgfkl dnzmck canım ister zeytın yazıyla istersende duş aldırırken masaj yaparak ov benım kızımdada var sürekli emzirirken falan orayı kaşıyarak çıkar iki güne temıxlenır aşılardan biri verem aşısı az önce bizde yaptık sağlık ocağı yapıyor
likeli dnzmck konak olabilir egzama olabilir. Konak için zeytinyağı kullanabilirsiniz. Biraz bekletip masaj yapıp sonra pamukla silin. En son da yıkarsınız. Egzama ise losyın kullanöanız daha iyi olur. 2. Ay devlet aşıları 3 tane. Özel aşı da yaptırısanız 4 aşı yapılmış oluyor.