Eime ben soktan 4 sene once ona benzer pilisan marka mama sandalyesi aldım ogluma çok güzel bir şekilde kullandim, şuan 19 aylik kizim var onada 6 aylıktan bu yana nerdeyse kullandim, artık oturmak istemiyor kaldırmam bende, yani benim işimi çok güzel gördü.