Çok saçma biliyorum ama kızım 5.5 aylık gayet enerjik sabahları çığlıklar atan bıcır bıcır söylenen gün içinde de sürekli güleryüzlü bi bebekti. Hastalandı ve iki gün hastanede yattık. Tabi sürekli serumlar ilaçlar derken keyfi yoktu. Eve geldik dün ve enerjisi yerinde ama o kadar mızmız ki ve hiç ama hiç gülmüyor sanki evimizi oyuncaklarını vs herşeyi ilk defa görüyor gibi yapıyor. Çok saçma ama gerçekten unutmuş olabilir mi yoksa hastalık halinden dolayı mı