sedadvc gerçekten öyle ya. Çocuk doktoru yani pediatrist küçük doğduğu için kilo alımı normal bir anda fazla kilo almasını bekleyemezsin diyor, sağlık ocağı ebesi zayıf, küçük, hiç büyümüyor, bir şey yemiyor mu, yedirmiyor musun, bakmıyor musun bilmem ne 🙄 kocakarı gibi anca moral bozuyor. Doktor “gelişimi normal küçük doğduğu için” diyor diyorum yok diyor zayıf diyor başka bir şey demiyor, doktordan daha önemli onun fikri tabii😏