Esoss88 Merhaba. Elimde iki adet çok az kullanılmış bebebau P1 eller serbest pompa var. Sütümü arttırmak için kullandım ve artık ihtiyacım kalmadı. Tüm aksesuarları eksiksiz.
mer_ann Esoss88 merhaba en en uygun ne kadar verirsiniz?sut arttirmaya ihtiyacim oldugu icin istiyorum+eletrikli var bende bazen zamanim yetmiyor sagim yapmak icin