aybarsbebekk Yeniden hamile olduğumu öğrendim bir yaşında oğlum var. Bebeğim doğduğunda araları 20 ay Olacak. Çok korkuyorum çok stresliyim yemeden içmeden kesildim resmen. İstemeden Bir gebelik oldu Hiç hazır değildim oğlum çok küçük olduğu için çok korkuyorum ikisine yetemeyeceğim oğlumla hiç ilgilenemeyeceğim diye ikisinin arası çok az değil mi nasıl yapacağım Allah aşkına bir şeyler söyleyin
Aselinannesi0655 aybarsbebekk güzel anne rabbim nasip etmiş hiç canını sıkma kolay olacagını asla söylemiyorum biraz zorlanacaksın ama bak beraber ikisinin ihtiyaçları aynıyken büyüyecekler. Dogana kadar 3 yaşa yaklaşacak zaten emin ol çok iyi olacak
BordoHuniliAnne aybarsbebekk benim araları 17 ay hiç strese girme inan ikisine de yetiyor, zorlukları da oluyor illaki ilk 1,5 yıl çok fedakarlık gerekiyor ama ikisini bir arada gülüp oynayınca görünce hepsi unutuluyor, benim şimdi kızım 3 yaşında oğlum 20 aylık.
aybarsbebekk Aselinannesi0655 hayır doğdugunda araları 20 ay olacak çok az yani 2 yaşında bile olmayacak oğlum
Aselinannesi0655 aybarsbebekk olsun ta şimdiden düşünüp de gebeliğini zehir etme. Bi şekilde büyüyor yıpranıyoruz ama gecici bi süreç