Kızlar evde küçük bir ergen var artık
Birde yeni doğum yaptım sormayın
Kardesını sevıp sahıplenmıs bir çocuk dört kişilik aile olduğumuzu her fırsatta söylüyor ayırmıyor kardesını de ama mıncırmalar koluna bacağına bastırmalar oluyor hemen tepki koyup yanlış yapamazsın diyorum ama gülüp devam ediyor oyun yapıyor
Sizler bu durumu nasıl ıdare edıuorsujuz 😀