yorgunumyorgun Kızlar bişe sorcam sağlık ocağımız aşılar için bizi hiç aramıyor arıyorum açmıyolar takip sıfır yani, şimdi aşısını yaptıramadım gecikince sorun olur mu?
Elfgrn yorgunumyorgun Kendiniz gidin, bazen maalesef böyle durumlar olabiliyor. Siz zamanı gelince aramadan gidin
Yigit_Yagiz_Moms yorgunumyorgun sağlık ocağınızı değiştirin mümkünse. Ayrıca kendiniz de gidebilirsiniz ama tabiki siz unutabilirsiniz onların mutlaka sizi araması lazım
Pourik Bizimki de öyle ya 1 hafta gecikti unutmuşuz bugün kendimiz arayıp yarın gelicez dedik bu nasıl takip anlamadım