Buse59
Şimdi sorunuza cevap yazdım yazdım sildim çünkü bizim bebislerin nezaman konuştuğunu sormuşsunuz ve geçtiğimiz günlerde böyle bir soruya verdigim cevaptan linç yedim yalan söylediğim düşünüldü 🤦🏻♀️
Ayına göre yeterli kelimesi varsa kendinizi strese sokmayın yani bu dönemde derdini anlatıyor olması lazım örnegin acıktım veya şuram aciyor gibi kelime sayısını arttırıp konuşmasını geliştirmeniz için günlük hayattan konuşun dışarıda gördüğünüz her canlıyı herseyi anlatın marketten çıkan adamı otobüsün rengini veya haftasonu planınızı gittiğiniz veya gideceğiniz bir yeri herseyi büyük insan gibi konuşun emin olun anlıyorlar ve birde tekerleme ve şarkı günlük hayatınıza dahil edin mutlaka biz gündüzleri tekerleme ve şarkı söylüyorduk gece kitabımızı okuyup dua okuyorduk. Ben doğduğu andan itibaren hep konuşarak ilerledim eşim dalga geçerdi bebek seni anliyor sanki diye dışarıda komşular tuhaf bakıyordu kimle konuşuyor bu diye ama çok faydası oldu bu durumun bize