10 aylık bebişim sabah ağlayarak ve iç çekerek uyandı ne yapsam sakinleştiremedim en son babasını görüp sustu ve sakınleşti 5-10 dk sonra kulaklarını çekiştiriyor ve bazen öksürüyor bu sırada da 2 diş çıkarıyor bir alt bir üst sizde sebebi hasta mı oluyor doktora gitmeliyim yoksa dişten midir?