Bebeğim 2 buçuk aylık neredeyse 40ından beri sürekli kabız 2 güne 3 güne bir sabahları ıkına ıkına bi hal oluyor bende dayanamayım zeytin yağına kulak çubuğuyla uyarıyorum öyle çıkarıyor yoksa yapamıyor doktora gittik Probiotic verdi ama bi işe yaramıyor 1 haftadır kullanıyoruz önce sert çıkıyor kakası sonra baya yumuşak sıvı çıkıyor anlamış değilim bu sorunla nasıl baş ediyorsunuz nasıl bi çözüm buldunuz acaba yardımcı olurmuşuz zeytin yağı da içirdim hiçbi faydası olmadı kendisi yapsın istiyorum ama çok çırpınıp ağlıyor dayanamıyorum