cansuyamann ilk kızımda 15 ay sağdım , 15 ay sonunda da artık çok yorulduğum için kendim sonlandırdım .2. Kızımı emziriyorum şunu belirtmeliyim ki bebek bakmanın en zkolay yanı emzirmek en zor yani ise süt sağmak .15 ay boyunca her yerde süt sağdım uçakta , otobüste ,mescitte , evde,misafirlikte ..Kızımın küçüklük videoların her birinde süt sağma sesi var .İnanın onun temizliğini sağlamak silikon ucun temizliğini sağlamaktan daha zor .makineyi yıka biberonları yıka ,kurut .Sütün dışarıda durma süresi geçmesin vs vs bunlar zor süreçler .Ama gönlüm çok rahat bir şekilde dolu dolu 15 ay anne sütü aldı .ilk 6 ay 3 saatte 1 süt sağdım .Her iki göğsümde 15 dk.Süt akımı dursa bile sağıma devam ettim o sürede çünkü birsüre sonra süt tekrar göğüse iniyor .6. Aydan sonra ⅔ ay aralıklarla süt sağım süresini uzattım 3 saat 4 saat gibi .Solgar b12 vitamini içtim hep .bol su .ama bence en önemli şey göğsün sürekli olarak boşaltılması ve uyarılması .Herşey gönlünüzce olsun 🤲🏻