nilikonunannesii mamalika Demir ocean microfer damla d vitamini Neo four probiyotikli damla kullanıyoruz ikisinden de memnunum.
simgesell34 nilikonunannesii benim 4 aylık 11 dmla dediler fazla olmuyor mu sizce midesini bulandırıyor gibi siz nsl kukkaniyorsunuz oceani aç karnına mi
buremcih gmz10 pedia d sizde huzursuzluk uykusuzluk yaptı mı benim bebeğimde yapti 24 saatte anca 2 saat uyumustur o yüzden kestim damlayı malesef
atesnzm gmz10 pedia d çok temiz değil diye biliyorum bebeğimde sıkıntı yarattı sizde de öyle bi etki yaptı mı acaba o yüzden oceana geçtik biz
simgesell34 canmanayvesuyu sidefer kaç damla mesela benimki 4 aylık 11dml ocean marka kullanıyorum midesini bulandırıyor hemen emziriyorum bulanmasin diye doğru mudur
sura_asel canmanayvesuyu sizin bebeğiniz de sideferin tadını seviyor mu? Benimki şişeyi görünce bile çıldırıyor 😅
pamukd simgesell34 merhaba sideferi bebeğiniz kaç kiloysa o kadar veriyorsunuz yani 7 kiloysa 7 damla 11kiloysa 11damla gibi, doktorumuz o şekilde kullandırıyor
nilikonunannesii simgesell34 bana doktorum kilosu kadar söyledi 8 damla veriyorum genellikle aç karına veriyorum çünkü süt ile birlikte alınmaması lazım.
edaidilakin Demir ilacı sidefer kullanıyoruz kilosuna göre olduğu için 7 damla, d vitamini de pedia-d 3 damla kullanıyoruz. Kızım 7 aylık 6500 kilo
aycoregim Ocean microfer demir ve valens d vitamini kullaniyoruz. D vitamini hastaneden cikarken bize yazilan receteydi biz memnunuz
zeyneparel Biz d vitamini Wellcare kullanıyoruz.Demir damlamızda lipozone kids bende demir damlasını değiştirmeyi düşünmüyor değilim
riley zeyneparel Bizde d vitamini wellcare kullanıyoruz, demir sidefer ve bir sorun yaşamadık. Memnunum