Gokturkmom 3 çocuğumun da olmadı malesef ne kadar zor etsem de disarda bazı çocuklar görüyordum dışarı bile onunla çıkıyorlardı ama benimki hep kendi halimde bakmakla kaldı oglum bu aralar biraz ablasının kedisi de sardı yatmaya da onunla gidiyo ama oda hic uyku arkadaşı gibi değil 😂😂