1yasindan sonra sol göğüs yanında küçücük nokta olarak belirdi bi zaman sonra da sol diz kapağın orda çıktı başka yok şimdilik ben olabilir mi acaba açıkçası doktora gitmeyi korkuyorum bişey çıkacak diye. Görümcem hemşire ona gösterdim ben dedi. Kalem ucu dokunmuş gibi nokta büyümüyor da kendimde çok ben var genetik olarak geçiyor mu acaba.