Merhaba kızlar aranızda cerazette doğum kontrol hapını kullanan oldumu 2 aylık bebeğim var emziriyorum doktor bu ilacı verdi kendi de kullanmış yaklaşık kullanalı 15 gün falan oluyor Kanamam olmaya başladı adet mi yoksa hap mı yaptı anlamadım aranızda kullananlar varsa bilgi veriri misiniz 😍